פיליפ רות וחתונה מאוחרת

קראתי ספר של פיליפ רות,  הרוח יוצא . ספר ראשון שמיד חטפתי מהמשלוח האחרון של דני. רות שנוי במחלוקת , מעודן ונוקב . הגעתי עד עמוד 77 . קנאתי בגיבור הספר בשל דבר אחד בלבד. סופר שהותיר את ניו יורק מאחורה ועבר לגור מול הרים וסנאים , כדי לכתוב ביומיום , הרחק מהציווילזציה. והיו עוד עשרות תיאורים בשפה עשירה וחותכת, קולחת ובהירה. 77 עמודים ולא זזתי מהמיטה, גם לא להכין קפה. אני לא אוכלת כשאני קוראת לדידי זהו הרגל מגונה. הלסת שעסוקה בבליסה לא משתתפת בקריאה, בדימיון , בהמראה של המחשבות, בנירוונה של הקריאה .



ומאחר והזזתי עצמותיי לכיוון המטבח, הרפיתי.  השארתי ליום המחר את חדוות הקריאה. ונסעתי לחתונה.



15 קטנות של התארגנות ידועה מראש.  החלפתי חולצה , תיקנתי איפור , הזלפתי בושם, ישרתי שיער ויצאתי לדרך, לועסת מסטיק מנטה מנוקד ומקנחת אפי מהתרגשות. שנים שלא הייתי בחתונה. אם לדייק, הפעם האחרונה שרקדתי לצלילי בואי כלה היתה לפני 4 שנים, כשדודתי , הגדולה ממני ב 3 שנים התחתנה.  כל החושים התגייסו להכין את תאי הגוף לשמחה. לפנות מקום ולדחוק הצידה אירועים משמימים ולא סימפטיים מחיי לטובת מוסיקה טובה ושיחה עם חברים ושכנים תוך טעימות קולינריות, כי הרי בגן אירועים עסקינן.



שמחה , המניעה את הנשמה וגורמת להתאהבות מחודשת בקיים.



הקיום שלי אינו תלוי באיש , כך אני רוצה לייחל לחדוות הלב שבי. 24/7 של אי תלות בשעות פתיחה ואני מרשה לעצמי כברירת מחדל טבעית להיכנס לגלקסי ולהזמין מאתר הבית המקוון של הספרייה את  סיפור אהבה של אריק סגל. קינוח מתוק של חתונה.  ואם  נפשי הומיה לנייט הגדול, אבקש מהילד שלי להזמין מהפיילוט שלו ולהשאיר את פרטי הנייד שלו , כדי שהוא באופן עצמאי ישאל את הספר מהספריומט, בלי להמתין לי. הוא גם יוכל להחזיר באלגנטיות את הספרים שברשותו.



טכנולוגיה חדשנית עם נגישות מרבית, המרחיבה את שעות פעילות הספרייה ומשווקת אותה,  בשכונה מרוחקת, לקהלים חדשים עשרים וארבע שעות ביממה של זמן קריאה.




תגובות

  1. וואו ריקי! איזה פוסט פיוטי . כתבת מקסים , מקסים , מקסים!
    אני חייבת למצוא זמן לבוא ולראות את הפלא שלכם
    :-) ...

    השבמחק
  2. שרה יקרה איזה כיף שאת עוקבת ומגיבה. תודה רבה וכמובן את מוזמנת בשמחה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה