מי נכנסה עם בגד ים לספרייה?

הי, קיץ , החופש הגדול עומד להסתיים וטרם הייתי בחו"ל. ועד העובדים של העירייה, תמיד ובלי יוצא מן הכלל נזכר ברגע האחרון לעדכן שיש טיסה במבצע , נופש לעובדים. בניסוח חופשי: ריקי, לא נשארו מקומות לברצלונה, אבל אם את רוצה תגידי לספרניות שיש מקומות לפראג, עוד שעתיים אני סוגר רשימה.



מציירים אותי בשדרת לה - רמבלה


 

כאילו מי צריך את הרשימות של הרגע האחרון, מחצית מאוכלוסיית הספרניות שלי היו בחו"ל לפחות חצי תריסר פעמים המחצית השנייה, מטיילת בלי סוף והמתנדבות שלנו מעייפות את מד הצעדים יותר משרי אריסון, הכוונה לא ממש יותר , אבל בלי לחץ ועם המון כיף.




בית קפה טיפוסי בברצלונה


אז יחיאל יקירי הפוסט הזה מוקדש לך. הייתי בברצלונה לפני שנתיים, היה נהדר.  ובזמן שטיילת , על משקל, בזמן שישנת (הסרט) , נכנסה לספרייה לקוחה ותיקה בבגד ים, ובחיוך לא מתנצל שאלה, יש לכם את החדש של נורה רוברטס.


 

sitges כפר דייגים חצי שעה מברצלונה




סליחה, זה ספרייה ויש כאן ילדים , את לא במקרה בדרך לים/בריכה/ספא?
אוי, לא שמתי לב,

אבל אנחנו כן...
 
בגד ים של טופ שופ





תגובות

הוסף רשומת תגובה