חמישים גוונים של אפור

תחילתה של שנה חדשה גורמת לי לאבד את שיווי המשקל ולשפר סיבולת הלב- ריאה בגלל הריצות על עקבים, מיני מרתון לטובת ההכנות לשנה הקרבה. דוגמא לריצה על עקב 7 ס"מ בורוד פוקסיה מתחנת האוטובוס לספרייה מכיוון שהרכב שלי שבק חיים מספר ימים לפני החג, מנוע אולד פשיין שעשה עבודה מצויינת  והגיע עד לספריית כותר כרמל, ספריית תל מונד, בת ים , שהיתה סגורה . לנהריה, רק עד תחנת רכבת ראש העין צפון. לשדה התעופה בטרמינל שלוש , כדי להיפרד מאחי שטס ללונדון וחזר אחרי שבוע .



בהזדמנות אקדיש לתולעת הספרים שנקראת קובי כרמל,  פוסט שלם  על מעלליו החיוביים באוכלוסייה התימנית שגרה בלונדון, מרק או שניים הכין להם בנוסף להיותו דיג'י בחתונה של חייל בודד שנישא באולם מפואר בפרברי לונדון לשידוך מתימן לפני מספר חודשים.


ממשיכה לשעוט קדימה לפני שהברזים של שנת תשע"ב ייסגרו וברזי הזהב של תשע"ג ייפתחו. עליי להתמודד עם זרימה עצומה של מטלות, רשימות , ספרים שלא הספקתי לקרא, חנויות שטרם ביקרתי , טיסות שלא הצלחתי לקבוע.



והלאה לריצת חמשת הס"מ עם פלטפורמה חומה קלועה , כל כך הרפתקנית ומיוחדת שקראתי לה בשם :  השיבה הביתה.  מהעבודה לביתי , כדי להתכונן נפשית לערב ראש השנה . לנקות , כמעט כמו בפסח שאריות של אבק כוכבים. כוכב של כעס, של צער,  של חרטה, של וויכוח להכעיס, כוכב של אכזבה , של געגוע , החמצה .



כוכבים אינסוף של רצונות שכמעט התממשו. כמו כוכבי השמיים הניבטים אליי בשעת לילה מאוחרת,  אני מתבוננת אליהם בחזרה ומונה את ההחמצות של השנה החולפת ושוב מגניבה מבט ומחליטה על דבר או שניים לשנות לשנה הבאה:  פחות לצפות יותר לעשות , להשתדל לקוות לטוב ביותר ולקרא את מה שמעורר השראה (על רשימה כזו בפוסט אחר, אני מציינת לעצמי כעת), או את מה שמצית מחלוקת. לדוגמא :


חמישים גוונים של אפור . נחת בספרייה בחמישה עותקים בעברית וטרילוגיה באנגלית. ספר לגברים. בעיקר. למה? תקראו , תבינו. פרק אחד כבר יסביר הכל.


שנה טובה , האיחול הכי טריוויאלי , שאוצר בתוכו את השפע של היקום. מי ייתן וטוב הלב שלנו יתרחב השנה. 






תגובות

  1. מקסים ומשעשע ! ישר כוח קובי, שנה טובה ומתוקה! המשיכי לכתת רגלייך על העקבים השונים ;) ולעשות!
    רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה..... כן, זה יצא ממני... ;)

    השבמחק
  2. אוריתי תודה , את מקסימה, איזה כיף לקרא כזו תגובה. שתהיה לך שנה מדהימה ומלאה בכל טוב !!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה