סידרתי לך עוגה קלה ומשגעת לשבת

זו העוגה, את חייבת אותה לעצמך, חמה, עם רוטב שוקולד וגלידת פיסטוק בצד.
אח"כ תרוצי 10 ק"מ...



עוגת יומלדת לסהר



ומאי נפקא מינה? זוכרות שהייתי בחופש ?  אז חזרתי לעבודה והייתי פרודוקטיבית מאוד, סיימתי להכין את התוכנית השנתית למבוגרים ולילדים וגם את מערך ישיבות הצוות.  נזכרתי שאני צריכה להשלים את עשרת הדברות שלי לחופש. העוגה שאפיתי בחופש (מתכון בהמשך) מתאימה מאוד גם לשבת. בצורת לב, תבנית שקעים או כל צורה אחרת, נתון לבחירתך.   



אביה, סהר ונועה


ליום החמישי לחופש 
תיכננתי פעילות משפחתית לבנות בלבד. בנותיי היקרות ואחיניותיי המקסימות, כולנו בבריכה אחת משפריצות מים וצוחקות בקול גדול, כמובן שבערב נפלתי שדודה  ועוד הייתי צריכה לצפות את העוגה שהכנתי לסהר , !!surprise . יש לי כמה מילים על העוגה הזו : מתכון משגע של הבלוגרית מרילין איילון. לקשט זה סיוט ותודה לגיסתי סיגל כרמל על ההוראות המדוייקות. סהר היתה מופתעת ושמחה ולא נשאר פירור. ההשקעה השתלמה.
נרדמתי בתשע בערב, כדי להתעורר שוב בחצות ולהירדם שוב ב1. הדיבר השישי : להתגעגע לריצה בכוונה תחילה (לדוגמא לרוץ מאוחר, או קצר)



את השעון המעורר לא שמעתי ביום השישי של החופש
רציתי לרוץ מוקדם, 12 ק"מ בנמל ת"א, התעוררתי ב6:20 היה לי ברור שזה אבוד,  אולם הודעה של חברה לריצה הניעה אותי לפעולה ומצאתי עצמי מתחילה את הריצה ב7:30 . על פי רב  אני בשלב האחרון של המסלול בשעה הזו. בכוחות עלומים ומחשבה על חטיף מוזלי וקפה שמחכים לי אחרי , צלחתי 11 ק"מ, תודה לאל. הדיבר השביעי: להשקיע בהכנות לשבת.



הייתי מוסיפה ימי חופש לטובת עשרת הדברות: 

הדיבר השמיני: ביום הראשון אחרי החופשה מתכננים פינוק לערב
הדיבר התשיעי: קפה וקניות עם חברות
הדיבר העשירי: להתפלל ולהגיד תודה בכל יום


תודה שהייתן איתי במהלך החופשה.

תגובות

  1. ריקי !!!!
    איזה עוגה משגעת !
    פוסט מקסים ואנרגטי (כמוך) , איזה יופי !

    השבמחק
  2. שרה יקרה תודה רבה וחזרה קלה ונעימה לשגרה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה