תתחילי לרוץ

יש כאלה שחושבות שבגיל ארבעים צריך להגיע משבר ואחריו צריך לקרות משהו. הן מה זה לא צודקות, כי זה יכול לקרות גם בגיל  ארבעים ואחת. לא צריך לחכות לגיל המסויים הזה כדי שיקרה משהו, אפשר לעשות משהו יוצא דופן כבר עכשיו. שנים שהייתי הולכת עשרות קילומטרים. לפני כניסת שבת, בצאת שבת, עם יאירי כפרטנר מצויין להליכה מהירה, עם סהר בעגלה כדי להתאוורר, לפעמים עם ארבעת ילדיי ולפעמים איתם פלוס שני ילדי השכנה. אפילו לקחתי את אחייניותיי להליכה בחוף פולג.  




בחג חנוכה אחד, אזרתי מספיק אומץ לרשום את עצמי ואת ילדיי לטיול של גמלאי ראש העין לאילת, בזכות אמי הגמלאית , זה הזוי , הם היו הילדים היחידים באוטובוס וכשהשמיעו בדיחה גסה נשמעה זעקה : הילדים!!!!! הטיול היה אחד המהנים שהם זוכרים וגמלאי ראש העין לא עשו להם הנחות וחפרו בשאלות מהסוג של : אתם עוזרים לאמא

כך מצאתי את עצמי בחדר עם שני ילדים בגיל 14 ו12 והבנות התפנקו עם אמא שלי בחדר אחר. הייתי חייבת מפלט מהקשקשת היומיומית ולכן יצאתי מוקדם בבוקר להליכה בטיילת של אילת ובסוף ההליכה קניתי אמריקנו תמצית כפולה מקפה נאמן , אף על פי  שהמלון היה הכל כלול, אני מכורה לקפה. עניינה אותי תנועת הרצים בטיילת וחשבתי לעצמי, למה לא לנסות. הרמתי טלפון לחברה שרצה כבר המון שנים ושאלתי בעצתה. תתקשרי לאיילת שמש ענתה לי . התקשרתי, לא היה מענה . השארתי הודעה בפייס והנחתי לזה. 


הגיע פסח והשמלה של חנוכה כבר נצמדה לגופי, אני מטר חמישים בלי עקבים וכל קילוגרם עודף מבאס אותי, מודה, אני גם שואפת לארבעים ושמונה קג. משקלי נע בין 49 ל50, טוב אם לא מחשיבים את האימונים לחצי מרתון ירושלים ב2016 שירדתי במשקל ובאימונים למרתון וינה סיפחתי לעצמי שני ק"ג נוספים. תעלומה

אז פסח, עליתי במשקל ואת מי אני פוגשת בקניון? את חברתי הרצה. נו , התחלת לרוץ? אה תראי היא לא ענתה לי, תתקשרי עכשיו, מה המספר שיש לך? בקיצור המספר שברשותי היה שגוי והפייס לא היה רלוונטי, אז התקשרתי, קבעתי ושבוע אחרי פסח התחלתי  לרוץ והשאר היסטוריה

התאהבתי מייד , שילמתי מייד ומאז אני מוקפת חברות נפלאות שרצות ומלהגות בעיקר על בישולים, טיולים, משקל, דיאטות, הסרט האחרון שראינו וגם על בגדי ריצה והילדים שעושים לנו מצפונס. בקיצור, חזרנו לגיל העשרה רק עם תוספת משקל וכמה ילדים


תגידי ריקי אחרי  מי את רצה? יש לי חברה יקרה שתמיד שואלת אותי את השאלה הזו, אני מחייכת. כבר ארבע שנים תודה לאל. 

תגובות