לסתום את הפה


בהצצה רגעית  לפוסט הקודם  .... התכוונתי לכל מילה ואני משתדלת גם ליישם. למרות כל מה שהמלצתי עדיין היה לי ממש קשה לא לנשנש בשבת ולשמור על התזונה. כתבתי תפריט. התבססתי על יועצת התזונה שלי נעומי מרמלשטיין שהמליצה להוריד לחודש שלם מוצרי חלב חוץ מיוגורט ולבנה ולחתוך בכמויות את הסוכר מסדר היום וגם את הקפה. בלי קפה? מאיפה נחתה עליי? אז אני מצמצמת ומשתדלת 80 אחוז, מגיעה לי מדליה על ההשתדלות. 

שלחתי את התפריט לנועה האחיינית שלי שהתחייבתי לדווח לה מה אני אוכלת ואתן יודעות מה? זה עוזר לי לסתום את הפה. כדי שלא אעשה לעצמי פדיחה מול נערה בת 14 ואכתוב ופל, רוגעלך, עוגיית אוריאו ביום אחד,  אני נמנעת מהן מראש.  אבל בשבת זה סיפור אחר. נועה בקושי הבינה את כתב הרופאים שלי , למרות שהיא תפסה את המילים עוגה ובירה ושאלה אם זה בסדר לכלול בתפריט?

עניתי לה שבשבת, זה הטריט שלי. עוגה תוצרת בית, או ליתר דיוק מהמטבח של אחותי ורד או גיסתי סיגל   ובירה רק בכוס חד פעמית קטנה כי,  יש שני קידושים ובכל אחד מהם רבע כוס יין הקלוריות מצטברות. חוץ מזה יש מצווה  לקבוע שלוש סעודות המוסיפות שלוש  פרוסות חלה לתפריט, אז כמות הפחמימות מרגיעה, בתוספת טחינה וסלט חצילים קנוי אני מברכת את השבת :-)

מילה על סלט. כמה אפשר ללעוס סלט, מילא עגבניה ולהוסיף לה כרוב מגורד משקית של גוש קטיף וחסה קצוצה מוכנה גם משקית. איזה כיף שיש עוזרות פרטיות במטבח , השקיות המוכנות. לסיכום השבוע השלישי וההבטחות שהבטחתי לעצמי באתגר הזה:
1. ביום ראשון חובה דיטוקס, להתאזן, פירות ירקות וחלבון . 
2. מלא מים, אם חייבות להוסיף מעט פטל או לקנות מים בטעמים.
3. הכי חשוב, לפחד מהמאמן שלך, כי רק ככה את תזיזי את עצמותייך לאימון עליות 6 כפול 400 מטר.



זוכרות שהפסקתי לאפות?  זה עוזר לאתגר! לא אופה ובצורה הזו סותמת את הפה. 

לפוסט הקודם תפסיקי לנשנש



תגובות

פרסום תגובה