ספרים ומתכונים שיעשו לכם את החג

מכירים את התורים הארוכים בסופר לפני כל חג ?  כאילו מי בדיוק ימלא אמתחתו בגבינות שבוע לפני החג? האם אנחנו חייבים בערב החג ולא כביטוי אלא כעשייה מחושלת , האם זו ברירת המחדל שלנו להיאבק, מספר שעות לפני החג על שארית הטוב טעם האחרונה ? זכורה לי אותה פעם שהעגלה שלי היתה עמוסה כל טוב, פירות מחייכים, מלוחים בעטיפה נאה, גבינות של שלל חברות , ממתקים לילדים, כי אולי בשבת יזרקו סוכריות אז צריך להתכונן.
המתנתי בתור שעה, על השעון, שארפ!!

הזכרון החד גרם לי השנה להקדים קניותיי . אתמול גבינות , חד פעמי ומתוקים והיום, כמחווה לספר דיג סלמונים בתימן אני מתכוונת להשלים את גרדרובת הקניות בדג סלמון משובח ולהכין את הגרסה הקצרה לדג אפוי בתנור. תאמינו לי, אם אתם מתכוונים להכניס את המתכון הזה לתפריט החג, את הגרסה המוסרטת תשאירו לאחרי החג.

לכבוד החג, הפקנו עבורכם מתכונים אישיים של צוות הספרייה . 



דג כמנה ראשונה מצריך פשטידה מדהימה וסלט בצד, לזניה בשרנית ולקינוח עוגת גבינה  , ובמקצב של לאוטובוס נכנסת גברת עם סלים של אריק איינשטיין , העמסתי את הציוד לקיה שלי.

 פשטידות מעולות וקלות כמו, הפשטידות של בני סיידא תמצאו בחדר העיון שלנו. ויש עוד בספרייה !! חביבות עליי לחמניות הגבינה של אבי לוי מהספר  מאסטר שף ספר המתכונים  (עמ' 136) , כמו גם המתכון לרביולי במלית כרישה וריקוטה  (עמ' 188) מספר הפסטה של "על השולחן" . לזניות בשל צבעים תמצאו באוסף כתבי העת שלנו דרך האוכל ועל השולחן

 

 
אני מזמינה אתכם לעטר את שולחן החג במתכונים ולהזמין חינם ספרים מהקטלוג שלנו באינטרנט . לצורך הזמנה יש לעדכן את הספרניות בשם משתמש וסיסמא בטלפון 039388131 .
חג שמח ושבת שלום .

תגובות

  1. ריקי יקרה ,
    פוסט מקסים!!!
    הרעיון של המתכונים מדליק !
    אולי אנסה משהו :-)
    חג שמח !

    השבמחק
  2. שרה שבוע טוב! ממליצה בחום להתחיל עם עוגת הגבינה, אפשר גם אחרי שבועות. תודה רבה ולהת'

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה