הבחירות שלי

אני בוחרת לתת עצות מהספרים הבאים : 

קראתי את כולם, בשלב זה או אחר של חיי. את מספר שבע, אני לוקחת ליום הבחירות לקרא לכל המשפחה. אנחנו נתעורר מאוחר, נלך לבחור , נכין ארוחה סינית משותפת ולבסוף, נקנח בשעת סיפור בסגנון ג'אם 88. כל אחד יקריא משהו . אם גם לכם מתחשק, אני ממליצה על הספרים הבאים: 

1. לחיות נכון במחצית השניה של חייך - ג'יל שו ראדוק, בגלל המשפט : קראי יותר והרחיבי את תחומי העניין שלך. גבשי דעה! מדליק נכון? את ההמשך תקראו , או תזמינו .

2. סושי למתחילים - מריאן קיז , אני מצטטת: אי אפשר להפוך קש לזהב. דבלין אינה ניו יורק, איך שלא מסתכלים על זה. למי שטרם ביקר בדבלין, ולא קרא עדיין את הספרים של מריאן קיז, סושי למתחילים הוא אחד הטובים.

3.אהבתי כל כך - יהודית רותם. מספיק להיום נוימילי. נלך לישון. את יודעת, קלארי אמרה גם שאהבה היא מחט שתופרת את החורים בלב. זה נכון?... תמשיכו לקרא ותדעו.

4.תרה - צרויה שלו. בקומה אחת האושר והסיפוק ובקומה אחרת הצער והאשמה, לא יכול להיות שאת לא מבינה את זה. כמה מקסים ומעורר מחשבה הספר הזה. 

5. אמא של ג'ניס - סוזן אדם. שכחתי לספר לך שהיא היתה משוגעת על כוסות. תה, יין היא ארזה את כל הסטים ששמרה במזנון. למעלה בנייר משי, נתנה הכל ל... 

6.רצח, מצלמים- בתיה גור . אתה חושב שטלוויזיה זה רק חדשות? בוא בוא , בוא נצא מכאן, עכשיו זה שעות מתות בשבילך, הם בפול גז עכשיו. מי אמר למי ואיזה ספר נוסף מוזכר במשפט הזה? וכמה רלונטי.

7. האשה הכי כועסת בעולם - קובי ניב, למי שלא קרא אותו, פספוס!! והאיורים של אורה אייל, מעצימים את הסיפור. תאמיני לי גברת קריזה, אני כבר עשרים שנה בעסק הזה , ובחיים שלי לא ראיתי בן אדם שכועס נפלא כמוך.

תבחרו, תזמינו, תקטרו, תכעסו, העיקר תקראו.

יום שבתון שמח!

תגובות

  1. איזה יופי!
    כתבת מקסים , למרות ש... אני לא מסכימה איתך על הכל :-) . אותי צרויה שלו מדכאת ... ובתיה גור ... קצת משעממת .
    אבל יופי של המלצות!!
    והתמונה מקסימה!
    שבת שלום .

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שרה, תודה ואני מאושרת שאת לא מסכימה איתי על הכל:-) שבוע נפלא!

      מחק
  2. הספרים האחרונים שקראתי הם : הכוכב הנוצץ בשמים -מריאן קיז, אשמת הכוכבים - ג'ון גרין, פסיעות בחול - אורנה בורדמן.
    שלושתם טובים מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יונית, את הכוכב הנוצץ בשמים אני קוראת עכשיו. אשמת הכוכבים מככב ברשימת ההזמנות שלנו. תודה על ההמלצות!

      מחק

הוסף רשומת תגובה