אין לי סבלנות אליך

העייפות הכריעה אותי
כאבי רגליים שמורידים את סף האופטימיות. אני ממש יכולה למדוד זאת באמצעות מד הכספית הוירטואלי של בתי. בזמן שלמדתי איתה למבחן במדעים שמתי לב לידידותיות של המורה, מתוך התחשבות צרפה בנק שאלות ולכל תשובה העמוד בחוברת . 

אני צריכה אפליקציה של שאלות ותשובות על אירועי החיים, תשובה פשוטה לפשר כאבי הרגליים שפקדו אותי לאחרונה ובזכותם בקרתי במרפאה יותר מידי פעמים בשבוע שחלף. יש לציין שהצוות היה אדיב ואני הייתי קצרת רוח ואיכשהו הם לא נדבקו ממני. האורטופדית שלחה אותי לצילום אולטרסאונד לשלול דלקת בגיד, יום למחרת לבני היה ביקור אצל האורטודנט ושוב חייכנו לצלם הרנטגן. 

קפיצה נוספת למכון הפיזיותרפיה. מנהל המכון סבר שאין לי דלקת בגיד אכילס וכי אני מעמיסה על עצמי. טוב, חייכתי כדי לקבל חיוך חוזר, בכל זאת הייתי מבוהלת ואמפטיה היתה מסייעת לי במקרה כזה. אז מה אתה מציע? להוריד בעומסים ולעשות את התרגילים הבאים. אוקיי,מלמלתי . התרגילים האלה יכשירו אותי לאימונים שוטפים ? שאלתי בתקווה והוספתי בקרוב מרוץ נייקי. 

אני לא נביא , ענה, בקושי הזיז את השפתיים . לאחר בדיקה והתבוננות ברגליי המועמד לנביאות בישר: 
אני יכול  להצביע על שני דברים. האחד, שכף רגלך יחסית שטוחה דבר המקשה על הריצה ועם זה אין מה לעשות. השני את צועדת על עקבים, ועוד איך , אורו פניי לשניה, אז אל תשכחי שבריצה את צריכה לדרוך על הרצפה , את לא באויר. מה אתה שח?  דיברתי לעצמי .
עוד דיבורים ועוד תרגילים . קבעתי תור לטיפול, סיימתי את האבחון והמשכתי בדרכי . 

טלפון למאמנת שיעצה לי למרוח טראומיל לפני ואחרי ריצה, שוב טלפון למכון הרנטגן לבדוק אם יש פענוח לצילום, לאכזבתי אני צריכה שוב אורטופדית , רק היא מפענחת . 
הגעתי לאימון אינטרוולים , כדי להיות עם הקבוצה שלא פגשתי שבוע, התגעגעתי לריצות המהירות להישגים ולזיעה וספגתי מפח נפש . רגליי התחילו לכאוב כבר בסיבוב השני של ה300 מטר, פיגרתי ב20 שניות מהתוצאה האישית, הרגשתי שציפי שביט הקדישה לי את השיר : הייתי הילד הכי קטן בכיתה . 

התלמיד הזה שתמיד מגיע אחרון, מתנשף ומתעוות , הפעם זו הייתי אני , מקרטעת , כואבת ומובסת. הרהורים נוגים על מרוץ נייקי הקרב האירו באותיות קידוש לבנה את העננה שיצרתי לעצמי. נרשמתי לשעה ועשרה , אם אצלח אותו בכלל זו תהיה מתנה.
הוראת המאמנת, ריקי לנוח עד המרוץ. 
אני מתאמנת , בסבלנות.

בתוך כך הזמנתי השבוע את המומחית לענייני תרבות בשגרירות ארה"ב לבקר בספריה , גב' פולינה הגיעה בחיוך רחב ובאוזן קשובה למצוא דרך לשתף פעולה. באויר נשמעו מילים כמו דטרויט, מרתין לותר קינג , פוליטיקה נשית  ועוד.  סקרנים?

חכו בסבלנות.


גב' פולינה ואני בדלפק ההשאלה

תגובות