אנשים טובים באמצע הדרך

קיוויתי להצליח לכתוב היום, לשחרר על הנייר קשת של רעיונות וחידושים אשר מזמן לא טרחתי להעלות על הכתב. לפני מספר חודשים פרסמתי פוסט אודות יום המעשים הטובים ותוך כדי עלעול קראתי את תגובתה של שרה כהן , קולגה יקרה שמסתייגת משמו של היום , הטייטל מעיד לדעתה על מתן לגיטימציה רק ליום אחד של רוחב הלב והתנדבות בקהילה . הפרשנות שלי אחרת , יום המעשים הטובים מסתבר מתקבל כל יום , כל רגע וכל שניה, שניה שאתה מחייך למישהו עשית מעשה טוב ומתנדבים, קיימים בשפע, גם אצלנו בספריה .
בת שבע מגיעה בכל יום שני למשך שעתיים עד שלוש לסדר ספרים , מפרידה בין מדע בידיוני לספרים ברוח היהדות, טופחת באהבה על ספרי האנגלית ודוחסת את מדף הרומנים של שלגי בכדי ליצור מקום לעוד אגדה חדשה .
לאחר שעת התה מגיעה אדה לעטוף ספרים שאך קוטלגו הבוקר , בהמון אהבה , דייקנות ומסירות .
ביום רביעי , מגיעה שובל, תלמידת כתה י' באולפנה בעיר  להדריך את הלקוחות להשתמש בעמדה האוטומטית להשאלת ספרים , טוויסט לאמצע היום בשבילה ובשבילנו.
בחמישי מגיעה מדי פעם יעל לעטוף ולאהוב אותנו ואת הספרים, יחיאל המתנדב שהעתיק מקומו לא מזמן לראש העין ממתין שנקרא לו להתנדב.
בקרוב יתחיל קורס מספרי סיפורים לתלמידי מחוייבות אישית , גם הם  יתנדבו בספריה ובמוסדות אחרים בעיר. הכשרת תלמידים נוספים להפעלת משחקייה תתקיים כבר בשבוע הבא על ידי הגננת המתנדבת רינה . 
מרגש אותי להבין שגם 7 חודשים אחרי יום המעשים הטובים , נשאר אצלנו המון טוב שאף הולך ומתרבה. 

לפני מספר חודשים התחלתי לרוץ, תוך כדי התקבלה החלטה משותפת של קבוצת הריצה והמאמנת להירשם לחצי מרתון פריז.
להירשם? מה אתם אומרים? 



תגובות