מזל טוב אחותי התארסה

אתמול היתה לי ריצה טובה, ממשיכה להתאמן כי עוד שלושה וחצי חודשים יתקיים חצי מרתון פריז. בתוכנית האימונים מחר ריצת נפח ובפעם הראשונה אני אמורה לרוץ 12 ק"מ וזאת אף על פי שפספסתי תרגול יוגה היום , לא בישלתי אוכל , קניתי פיצה במקום ומצב הירקות לא מעודד. מלפפון ועגבניה וגמבה במקרר, יש גם חסה, פירות בשפע , עם זאת, לא בא לי ללכת לירקן להשלים את סדרת הירוקים בעלי ויטמין איי וסי וגם בצל סגול וסלק.


כוס קפה לחיים!
כדי לעודד את עצמי לקצוץ ירקות , רכשתי כלי איחסון נאים וסידרתי בשורה עגבניה , 2 מלפפונים, גזר מגורר וסלק טרי חתוך לקוביות , פטרוזיליה קצוצה, מעט לימון סחוט, והופ ערבוב קל עם מספר קוביות אבוקדו וזה עשה את העבודה. ארוחת צהריים עם 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה, החזיקו מעמד די יפה, כמעט שלוש שעות עד לארוחה הבאה.
לארוחת בוקר אכלתי אפרסמון ותפוח עץ גרנד סמית , שניהם הקפיצו את רמת הסוכרים ובערב מרק ירקות עם מש. לא יצא משהו, היה חסר.  לא בדקתי מה, אבל אכלתי, כי צריך לאכול , כדי לא לאכול פחמימות ריקות בצורת עוגת קצפת וביסלי פלאפל שבתי השאירה ערב האימון הקודם, רק אל תגלו לאיילת .
ומדוע התיאורים הקולינריים הלא מחמיאים למועצת הירקות? אני תוהה.  האם זו עייפות מנטלית? ? עצם המחשבה, הארגון, הדאגה לא לאכול ג'נק פוד, נדמה שכל אלה מעייפים את המח, או הריצה האינטנסיבית אתמול, שכל כך נהניתי ממנה .
אחותי התארסה אתמול והמועד נקבע לשמונה וחצי בערב בדיוק בזמן אימון האינטרוולים של הקבוצה , מה עושים כדי לצאת בסדר עם כולם? ביקשתי מאיילת לצרף אותי לאימון נערות, בסתר לבי ידעתי שהיא תסכים, כך יצא שהתאמנתי בחלק מן הזמן עם בתי.
החימום כלל ריצה משותפת של כמה מאות מטרים, היא יותר מהירה ממני מסתבר. המשכנו עם תופסת עכברים שממש מיאנתי להשתתף , אולם ברוח הספורט והצחוקים המתגלגלים של הבנות והפקודה של איילת ריקי גם את, לא הותירו לי ברירה , לרוץ! עוד ספירנט קטן בהישמע אפ! וקפיצות במקום ואז לב העניין, פעמיים 400, פעמיים 600 ופעמיים 800, סיוט, אני עייפה מזה, בטוח, ללא ספק ובלי שום מקום להשוואה עם קבוצת הנערות הקלילה והצוהלת.
היום אני מרגישה את הזרועות , וזה היה תירוץ טוב לא לחתוך סלט לארוחת ערב, אלא רק פרוסות עבות ומגירות מיץ עסיסי של עגבניה בשלה מידי ומלפפון תמיד אפשר לנגוס שלם.
אני שואלת את עצמי, למה לא לקחת מגש ירקות חתוכים מהכיבוד של האירוסין אתמול ?
שבת שלום  ובשמחות אצל כולם !

תגובות