הרשימה שלי - מה אני רוצה מבן הזוג?

מכירים את הסרט המקסים אמרתי לך ! (Because I said so)

בסרט משחקת דיאן קיטון (דפני) ,  אמא שמחפשת לבתה (מילי)  חתן מושלם? דפני החיה בגפה, מחליטה לפרסם מודעה אינטרנטית , כדי למצוא שידוך הגון לבתה , השפית והשפה. ביום אחד היא מראיינת עשרות בחורים וברגע שמצאה את הבחור החתיך מבית טוב ובעל עסק מכניס ומבטיח, היא מושכת בחוטים וגורמת לשניים להיפגש. אולם, תוך כדי דייטים ,  נכנס לתמונה בחור מקסים נוסף... מה תעשה מילי, במי תבחר? מה חשוב לה?


אז הקריטריונים שלי :  

  • מאמין שיש בורא לעולם 
  • בחור נבון
  • שנראה טוב ומאמין בטוב
  • מכבד את עצמו ואת הסובב אותו 
  • פנוי רגשית ופיזית
  • עם גבולות אחריות 
  • וערך משפחתי גבוה.

יותר מידי צ'יזי? בינינו כל אישה הייתה  רוצה דפני כזו שתמיין ותנפה את המוץ מן התבן. שתגיד לאודי,  אתה קצת קוקו בכזו ישירות ולנועם, אתה קצת קמצן בשביל בתי.
אמא שלי המקסימה, תגחך לעצם המחשבה, היא תגיד, נו ריקי, תפסיקי עם השטויות ואולי היא צודקת...

אלוקים מספיק יצירתי , כדי לשלוח אליי את המועמד המתאים.  








תגובות

  1. ריקי, את מקסימה! גלגלי המוח שלי מתחילים לעבוד..הרי זו מצווה גדולה לזווג זיווגים. חיבוק ממני.

    השבמחק
    תשובות
    1. דרור מתוקה, תודה רבה על המחשבה. שבת שלום!

      מחק
  2. ריקי מקסימה , את אישה מיוחדת ונדירה . הלוואי הלוואי שיגיע כבר הגבר שיהיה ראוי לך .
    נשיקות ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שרה, עם ברכה כזו שבאה מהלב, ללא ספק יגיע . שבת שלום!

      מחק
  3. כל הכבוד על האומץ אשתדל למצוא עבורך את אחד ....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה