עשרת הדברות שלי לחופש

אני עוקבת אחרי החופש שלי
 

10.8.14
יחידות קפה : 5, נטול : 2 , כניסות לפייס : 4,  עמודים שקראתי : Bridget Jones mad about the boy 0,
ג'נק פוד : 2, מאכל חדש : 1 (מתכון בהמשך) , כניסה לאתר הכרויות: 0 , שונות : 2 (ביקור במרפאה וריאיון לבי"ס חדש)

פתחתי את הבוקר בשבע וחצי, בזכות צלצול שעון מהחדר הסמוך,  קפה נטול וכתיבה אינטואיטיבית . קבעתי תור למספרה של נעמה, המספריים שלה לא חסו על התלתלים שלי והתוצאה, אהובה עליי במיוחד , הומאז' לשנות השמונים.
 
 

הסתפרתי אצל נעמה המקסימה

הסתובבתי גם בקניון אבנת בפתח תקווה במטרה למצוא סיילים מדליקים ובינגו אחרי שעה ושתי דקות ושלושים שניות קניתי סנדל לאקי בחנות twentyforseven . המחיר לא איכזב 100 ₪ !!! ולידיעת הפשניסטיות נותרו מספר זוגות בצבעים שחור, קוניאק ובז'.

בטני המקרקרת מיאנה לשבת עם 80 המשפחות שגדשו את מתחם האוכל , הרמתי טלפון לאחי ושאלתי על הספגטי של שבת, מתכון טעים ופשוט שניסיתי בפעם הראשונה :
לבשל חבילת ספגטי על פי ההוראות , בסיר לטגן בצל ומעט לאדות, להוסיף גמבה אדומה ולהמשיך לאדות, להוסיף 1 כוס סויה ו1 כוס מים רתוחים, פפריקה אדומה ומעט שום לבשל חמש דקות, להוסיף את הספגטי לספיגת טעמים לחמש דקות נוספות. מעדן!
 
אחר הצהריים והערב ביליתי עם ילדיי (על כך בפוסט נפרד אני מקווה) , חתמתי את היום בפרק מתוך התוכנית המרתון. כל כך הרבה אהבות ביום אחד.
 
הדיבר הראשון: להזכיר לעצמי מה ממלא אותי שמחה.

לחצו כאן כדי לקרוא על היום השני של החופש
 

תגובות