טיפים בעקבות מרוץ הלילה של תל אביב 2014

השתתפתי במרוץ עם חברות מקסימות מהקבוצה : יעלי הספורטאית, דורית התמירה ויעלי הבלונדינית.

זה היה החלק הכי טוב של המרוץ וגם התוצאה האישית שהצבתי לעצמי, לרוץ עשרה ק"מ בפחות משעה, אפילו במספר שניות. החלקים האחרים היו סבירים.





יצאנו נרגשות למרוץ,  הגענו לבית קפה, תור לשירותים, שתינו וליהגנו. האמת, קרואסון השוקולד שבמגש חייך אליי בשובבות , אולם הסתפקתי בקפה שחור ותמר מג'הול שיעלי הבלונדינית פינקה אותנו.







שוב שירותים הפעם בתור לשירותרון הכחול , הקדמנו למעשה את הפקק המשתרך , עשינו מתיחות , קצת דעווין למצלמה ובשלב זה יעלי הספורטאית פרשה מאיתנו לטובת מקצה A.


שלושתנו נכנסנו לשרוול של מקצה B. היה עיכוב ולחץ של אנשים, שדחפו וצעקו אך לשווא.  הסדרן הקפיד לצעוק בחזרה:


"קחו צעד אחורה"  באמת,  אני שואלת מוזיקה מחרישת אוזניים, איך אפשר לשמוע את הבקשה שלו?  קל וחומר לבצע. 

 




הרגליים רוצות להתקדם פנימה, אנשים דוחפים מכל כיוון,  המיינד נמצא בקו ההתחלה . משמעות הדבר, מאות אנשים  המתינו זמן רב כבר בכניסה לשרוול, מה שגרם לדמורליזציה. בסופו של דבר רצנו ברבע שעה מאוחר יותר עם הרצים של מקצה C
טיפ ראשון - להירשם למקצה A



רצינו סולידריות תל אביבית , להיטמע  בתוך גוש אחיד של רצים. שתי היעלות הגיעו עם החולצה של המרוץ, נו אז תשאלו מה קרה לשתיים האחרות? החולצות היו קטנות ! הגיעו עד הפופיק. 
טיפ שני - להזמין חולצה במידה יותר גדולה מזו שאת בדרך כלל לובשת.





טוב, נצמדנו לפייסר של 57, היו לי דימיונות שאני באימונים לחצי מרתון ואני ערוכה ודרוכה לתוצאה כזו. חברותיי הפגינו ספונטניות ועמדו מאחורי הפייסר, לא משנה שאחרי ק"מ הוא ברח לנו, ניסינו להשיג אותו ... אולי במרוץ הבא. 
טיפ שלישי - תרוצי אחרי ה57 , כדי להגיע ל59. או פחות. 



רצנו, התנשפנו, היה חם, בנקודות המים היו מלא מתנדבים לאורך מספר מטרים וזה היה מצויין. עצרנו שתינו, פספסנו כמה שניות, המים נכנסו לי לאף, לא נעים.  טיפ רביעי - לעצור ולשתות  (במקום לנסות להיות מלאך ששותה ורץ בו זמנית) .




ההמשך ידוע, נתנו את הנשמה והגוף כדי להשיג תוצאה משביעת רצון וכל אחת מאיתנו יצאה מפסוטית מההישג. קבלנו מדליה ומים. המארגנים הבטיחו לנו גלידה לפינלה ואכן חיכיתי למנת הסוכרים והשומן שהרווחתי בכבוד וגם דורית שהיתה מופתעת למה לנו לא נשאר ?




טיפ אחרון - תמיד תגיעי עם סנדויצ' .















תודות לאיילת שמש המאמנת שמכינה אותנו לכל תרחיש, לחברותינו המעודדות בקבוצה run4fun  ולאשי הסבלני.

להתראות במרוץ הבא. 














תגובות

  1. וטיפ אחרון: תמיד לצאת מהבית עם שפתון או לפחות גלוס, סתם כדי להיות יצוגיות בצילומים...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה