החלטה אחת שקיבלתי לשנה החדשה ומתנה!

יש הרבה דברים שאני רוצה שיקרו לי השנה.


כמו לקנות מחשב נייד של אפל עדכון 2017: פחות היסטרי
לטוס לניו יורק 
לרוץ אולי שני חצאי מרתון עדכון 2017: לא השנה 
ללמוד לשחות
שיהיה לי חבר עדכון 2017: יש משהו בכיוון 
לאכול בריא
לטייל המון 
להמשיך לתרגל יוגה אצל שרון 
לאהוב יותר את הילדים
לאפות מה שאני אוהבת, שזה בעיקר, עוגות תפוחים 
לשמח אחרים  ולאפות גם להם עוגות 
ללמוד תחום חדש  ועוד .


בדרך כלל בתחילת שנה אני כותבת רשימה, כפי שממליצות בלוגריות ומאמנות ואילו השנה גמלה בלבי החלטה לא לעשות רשימה, כי אני רוצה דבר אחד, להקשיב לקול הפנימי שבי ! למהממת שבי!  בכל מה שאני עושה לשאול את עצמי מה אני מרגישה ? אם עולה בי רצון מסויים, לשאול את עצמי , הרצון טוב עבורך?




אני אוהבת את הרעיון , שאני לא צריכה להתחיל עם הרשימות הארוכות שנושאות את הכותרת  מה אני מתכוונת  לשפר השנה בתחומים השונים: בבית, מול הילדים, מול המשפחה, בעבודה, בתחביבים, בספורט , אלו טיולים, אלו נופשים, היכן לא הייתי מזמן ואני רוצה להיות. אני מחליטה ברגע זה, שמעשיי יהיו בעלי הגדרה אחת, והיא , האם אני מרגישה מהממת עם ההחלטה ?

וכעת למתנה, שהעניקה בלוגרית מקסימה, נדיבה  ומוכשרת בשם קרן בר, לקוראים שלה. קרן כתבה פוסט על סבא שלה שהיה מברך אותה לשלום במילים : הלו גורג'ס! עיצבה תמונה במספר אופציות והזמינה את קהל הקוראים להדפיס ולמסגר. קרן יקרה אני רוצה לומר שהגורג'ס הזה נתן לי השראה לגורג'ס שנמצאת בי. זה מה שכולנו צריכות  להתעורר בבוקר ולהרגיש נהדרות ואז הכל מגיע. החופשה החלומית, הלקוחות המקסימים, הרעיונות הנפלאים. כשאני מרגישה נפלא עם עצמי הסביבה מהדהדת את זה בחזרה.

העיצוב האהוב עליי של סטודיו Karen B 

אז איך את מרגישה היום? גורג'ס ? ואם לא, זה בסדר, תבדקי מה יגרום לך  להרגיש גורג'ס.
שנה טובה מהממות!

לחצי כאן להורדת קבצים חינמיים של התמונות . 






תגובות

  1. מקסימה שאת!!!!!!!!!!! מתאים לי מאוד הההחלטה שלך לשנה הזאת כי את באמת באמת מהממת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יונית ואת ממשיכה לעורר בכולנו השראה !

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אכן החלטה נבונה ביותר! מאמצת גם לעצמי! אוהבת אותך 😍

    השבמחק
  4. ריקי, את כבר מצליחה בהחלטות שלך לשנה. פוסט כל כך מהמם, חייב להגיע ממישהי מהממת במיוחד.
    אין לך מושג כמה המילים שלך ריגשו אותי!
    דרך אגב, הפוסטר שבחרת הוא גם האהוב עליי ותלוי במשרד שלי ברגעים אלו ממש...
    אבל הבלוג פוסט שלך פשוט גרם לי להרגיש מהממת אפילו עוד יותר.
    המון תודה, על המילים החמות, השיתוף ועל הגורג׳סנס שלך!

    השבמחק
  5. ריקי היקרה, מבחינתי את כבר מגשימה את ההחלטות שלך לשנה הקרובה.
    איזה כיף לקרוא את המילים החמות שלך ולדעת שהפוסט שלי עורר בך השראה...
    דרך אגב, הפוסטר שבחרת הוא גם האהוב עליי ותלוי במשרד שלי. אבל אין ספק שאחרי שקראתי את הפוסט שלך, אני מרגישה מהממת במיוחד.

    השבמחק
  6. תודה קרן, התרגשתי בחזרה מהמילים שלך, איזה כיף לקבל ממך השראה!

    השבמחק
  7. ריקי מהממת שכמותך... מה שנכון נכון... מעוררת השראה.. מילים מקסימות

    השבמחק
  8. אמה יקרה תודה רבה! מצפה לביקור שלך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה