נחשו מי מתחתנת?

בימים של גשם אני מתמלאת באופטימיות וכל מה שנתפס קשה ברגעים כאלה הוא סופר קל. למשל, הכנות לחתונה של בתי המהממת . בעוד חודש בע"ה הדרי מתחתנת (קולולולו..), אירוסין כבר היו והטבעת מרהיבה . תאריך לחינה סגרנו, נשאר להתרגש ואני ? עוד לא שם. בעיקר במשימות ומר לחץ הגיע לבקר. 
קראתי את רשימת המשימות ובקושי נשמתי אז הלכתי לתרגל יוגה. למצוא את השקט שבי, את המאתגרת שבי, שיודעת לפעול גם מתוך שקט פנימי , שלוחש ברכות שהכל בסדר ושיש בורא לעולם שמדייק את הכל ברמת פיקסל .
התרגול עזר, התמקדתי במתיחות הקורעות  של ג'ני.  נתתי לעצמי פקודה מתוך ידיעה מראש , שהשיעור הזה מאתגר ואני כאן על מנת לבצע פקודות  שייטיבו עמי בסופו של תרגול. לא חשבתי כמה קשות האסאנות ולאיזו רמה של מתיחה אני אגיע והאם אצליח לשמור על שיווי משקל. חזרתי הביתה מותשת ונרדמתי כמו תינוק. תודה ג'ני.
התעוררתי ברבע לשש , כדי לצאת לריצת 10 ק"מ ולהתיש את  הגוף, שוב. גם כאן התמקדתי בשאיפות ובנשיפות , שמתי לב שהקצב שלי איטי מהממוצע, אז ניסיתי להכניס בטן, למתוח את הרגליים אחורה, לבדוק שוב בשעון אם התקדמתי. כלום, אותו הדבר, הנחתי לעצמי והמשכתי לרוץ ולהנות מהאוויר הקריר שהגיע אלינו סוף סוף. סיימתי בספרינט את הריצה.  תנסו, זה כיף ותודה לאיילת.

הבוקר קבענו תור למדידת שמלת כלה.  ההכנות מזכירות לי את עצמי, רק עם רכב ועצירה בארומה להתרענן ולצחקק על כל הסיטואציה של מדידת שמלת קצפת.


אבא ואמא בחתונה. נכון יפים?

שבת שלום ומזל טול טוב להדר ונתאי .





תגובות

  1. מהממת בהחלט ! מבפנים ומבחוץ..
    אהבתי את המסקנה - אימצתי !

    השבמחק
  2. מהממת בהחלט ! מבפנים ומבחוץ..
    אהבתי את המסקנה - אימצתי !

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה