חצי מרתון ליברפול - מי מצטרפת?

נרשמתי לחצי מרתון ליברפול בתחילת השנה, עברו מספר חודשים ומאז ההתלהבות הראשונית נכנסו ספקות לראשי ולבי. האם זה טוב עבורי לטוס, לחוות חצי מרתון בעיר זרה, לבד ,  או שעדיף להישאר בארץ ולהמשיך באימונים עם שאר הקבוצה.  הפוסט הזה נועד לחשוב בקול ולהבהיר את המחשבות של בעד ונגד ובסופו של יום לקבל החלטה לכאן או לכאן. לטוס, או להישאר? 


בהפנינג שלפני חצי מרתון ירושלים 2016

 אתחיל בסיבות להישאר בארץ:  

חצי מרתון ירושלים -  בשישי שעבר רצתי בחצי מרתון ירושלים , המירוץ של ליברפול יחול במאי , מה שמשאיר לי מעט זמן להתאמן.


האימונים לבד - קשה לי מנטלית לרוץ יותר מ12 ק"מ לבד , כי אז אני מתחילה לרחם על עצמי : קשה לי , חם לי , למה אני צריכה את זה ? (כי זה כיף, בעיקר)


להתכונן לחצי מרתון לבד - שאלות כגון : מה אלבש,  היכן אוכל פסטה ערב קודם, מתי אקח את הערכה ,  עם מי אצחק בהפנינג שקודם למרוץ, מי ימתין לי בסוף המסלול, לצד מי אפזז בקונצרט המסיים את המירוץ?

התארגנות לטיסה - אף על פי שאני אוהבת לטוס, שמתי לב, שלטוס עם שותפים למסע, ממש משנה את פני הטיול . במיוחד מכיוון , שאני צריכה להגיע לליברפול ביום חמישי  ובנוסף להתארגנות שלפני המירוץ (איסוף ערכה וביקור בתערוכה, ארוחות מסודרות), אני צריכה להתארגן לשבת. (בית כנסת, קהילה, סעודות)  האם אני ארגיש את השבת בעיר זרה? אולי זה יעייף אותי?


מזכירה לעצמי שזו חופשה, ימים יקרים מפז , האם חוויית הלבד  ולרוץ לבד (עם עוד אלפי אנגלים) היא לא כזאת אומללה כמו שאני עושה ממנה.


הוצאה כלכלית - אני לוקחת בחשבון שהעלות לא זולה,  תוך ויתור על רכישת דברים אחרים. 
וכעת לסיבות תומכות ליברפול :

אני אוהבת לטייל בעולם, להכיר מקומות חדשים והמילה ליברפול, קיפצה מולי בקלילות של אצן .מזמן לא טסתי לאנגליה ואם כבר עיר נמל, אז מקום הולדתם של הביטלס ואולי אזכה לראות את קייט, על פוסטר בלונדון.

אוהבת לראות איך אנשים רצים בעולם, כשהייתי בניו אורלינס, שמתי לב להתלהבות של האמריקאים, כולם מדברים עם כולם, מצטלמים. הרצים לובשים תחפושות, מתאפרים , קונים חצאיות טוטו, אוירה משכרת. לאורך הדרך פרושות  להקות רוק וג'אז מגניבות והקונצרט בסיום מלהיב את הקהל וכולל בירה הנשפכת כמים. מבחינה אנתרופולוגית מסקרן אותי לראות איך האנגלים מתנהגים.

בלונדון ביקרתי לאחרונה  בכיתה י. טסתי עם תזמורת המנדולינות של ראש העין למסע באנגליה, לא מסע רגלי, אלא אינסטרומנטלי, המון נגינה , קור אימים. יש לי תמונות, אולי אעלה אותן, או שלא (משקפיים לבנות ותספורת קצוצה עם מדרגה, לא תזהו אותי).  אני תוהה איך לונדון תיראה לי עכשיו. למיטב זכרוני, לא ביקרנו בליברפול, אולי לשאול את בני בילסקי (המנצח המיתולוגי של התזמורת) יהיה רעיון טוב.

 אתגר הריצה - חצי מרתון בטווח זמן של חודשיים . האם אעמוד בעומס הפיזי והמנטלי?

קניות -  ברוכים הבאים לדקטלון, פרימרק, בנדנות שוות עם כיתובית באנגלית  שטרם מצאתי במירוצים  בארץ:  run for the beer  ועוד מיני נונסנס שמעלים חיוך 


לשכלל את אומנות הלבד בחו"ל - לקרוא  מאמר בנושא, ספר , או לונלי פלג כזה בדמות נשית. הייתי שואלת  אותו : איך מתחברים למקומיים בלי להיראות מוזרים .


שוונג של ריצות - עדיין בהיי של ירושלים, האימונים של ימי רביעי , זיכרון הריצות הקצרות המהירות וקצרות הנשימה יושב היטב על השרירים .


אתגר נוסף יגרום לי לשמור על עקרונות  התזונה הפליאוליתית שמנחים אותי וגורמים לי לשמור על המשקל ולהרגיש קלה בריצה .



לסיכום, טרם החלטתי. כתבתי בלילה, תיקנתי בבוקר, הוספתי תמונה, יישרתי את העמוד, קראתי בעיקר את הנגד ונדמה לי, שיש לי פתרון חלקי לנושא הלבד.

אולי תצטרפו אליי וירטואלית? נעשה עסקה: אני אהיה השליחה  שלכם לליברפול ולונדון ואעלה פוסטים קצרים לפייסבוק עם תמונות שוות ואתם, תעודדו מרחוק, תשאלו שאלות, מבטיחה מזכרת מאנגליה לכל מי שיצטרף אליי וירטואלית , בע"ה.
מה אתן אומרות? יש עסקה? אשמח אם תכתבו לי . פורים שמח :-)

תגובות

  1. אלופה ! אהבתי לקרוא את הפוסט עם שפה כזו עשירה ומגווונת
    מצטרפת אלייך וירטואלית ומאחלת לך מלא הצלחה!!!!! ♡

    השבמחק
  2. ריקי יקרה אני כל כך אוהבת לקרוא אתמה שאת כותבת , השנינות הרוך והנעימות יוצאים במילים , אוהבת אותך חברה יקרה

    השבמחק
  3. אריאלה נסיכה תודה רבה! איזה תגובה משמחת. אוהבת אותך ותודה על העידוד!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה