קשה באימונים למרתון וינה

ביום שישי רצתי 22 ק"מ והיה לי קשה, לא עצרתי, כי אני לא יודעת מה זה לוותר. תמיד אני צריכה לנצח  את החששות שלי  ולהגיע למטרות שלי,  תוך כדי הסתערות והסתכלות בעיקר על הסוף, לא על התהליך.   לדוגמא , החלטתי לאכול תזונת פליאו, החלטתי וזהו, לא  משנה שלא תמיד זה כיף.  הכיף היחיד, שאפשר להשיל קילוגרמים בקלות, אבל זה מעייף, כל הזמן לדאוג לעצמי לאוכל, לתבשילים, לא לאכול סנדויצ'ים שווים ולהתמקד בבשר או גבינה וירקות ושומן , שזה דווקא החלק הכיפי.  לאכול זיתים ואבוקדו ומיונז . יאמי.
 
 
התחלתי להתאמן למרתון וינה שיתקיים בע"ה באפריל , שבוע אחרי פסח, יומיים אחרי יום הולדתי, נשמע משמח ומאתגר  אבל זה קשה תופת!! קשה לי לכתוב על הקושי, כי אני מעדיפה לכתוב על דברים קלילים שמחים ואיך התגברתי, אז זהו שהעניין הפעם לא כזה פשוט.
 
נכון שהתחתנתי, סימנתי וי , ילדתי ארבעה ילדים עוד וי, ליתר דיוק סמיילי גדול על הבטן שלי בזכות הניתוחים הקיסריים. התגרשתי, זה וי קטן, לא ממש ציפיתי לזה. השתתפתי במספר מירוצים וחצאי מרתון, יופי, עברתי את המכשול, אבל מרתון?
 
קשה לי, להתאמן חמש פעמים בשבוע, ופעם שישית לתרגל יוגה, אני רוצה להבין מה אני מרוויחה מזה, כי סתם ככה לעבור את זה, להגיד רצתי מרתון, איזה כיף, עוד וי, זה לא יקרה. אני על סף שבירה מהריצות  .
 
השיעור שלי להיום,  טיים אאוט לבחון את דרכי  בריצה, מה אני עושה הלאה, אחרי צום עשרה בטבת, אני עדיין לא יודעת  .
עצות שייחזקו אותי ? יש למישהו?
 
המירוץ הראשון שלי
 

תגובות

  1. מקווה באחרי הצום יגיעו תובנות.
    בכל מצב, מחזקת אותך על הדרך שאת עושה- את השראה.
    אני לא מצליחה לרוץ אפילו מטר.. .

    השבמחק
  2. אחותיייי.. תעשי רק מה שאת אוהבת... שיהיה לך טוב!!! בהצלחה!

    השבמחק
  3. מה את מרויחה מזה?? שיעור גדול לחיים גם אם לא תמשיכי עם מרתון את השיעור באוניברסיטה של החיים תסיימי ותיהיי השראה להרבה ובעיקר לילדים המופלאים..
    יותר טוב מיזה???
    המון הצלחה אחותי הגדולה

    השבמחק
    תשובות
    1. האוניברסיטה של החיים , לגמרי! תודה אחי

      מחק
  4. הוכחת לעצמך לא פעם שאת המטרה את כובשת.
    והדרך מה איתה? היא לא פחות חשובה?
    האם כדאי להנות מהדרך למטרה ולא מהשגת המטרה?
    נק מבט...😉
    בטוחה שתמצאי את השביל הנעים לך שבו תכבשי יעדים ללא קושי.
    שבונ נפלא.
    שירן יעיש

    השבמחק
  5. ריקי מקסימה..כתבת מאוד יפה ובצורה מעוררת השראה. הריצה היא ביטוי ליכולת הפיזית והמנטלית שלנו, היא זמן לעצמנו בתוך החיים האינטנסיבים, היא דאגה לבריאות שלנו והיא גם מעגל חברים..לא חייבים תוצאה, לא חייבים מרתון, עצם זה שאת קמה בבוקר לרוץ את מופלאה ו-99% מהאנשים בוחרים להמשיך לישון. אז תרוצי כמה ומתי שבא לך והכי חשוב תפרגני לעצמך על היכולת הזו של נחישות, התמדה והצבת מטרות. נשיקות. לילי💝

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילי, ריגשת אותי. מקווה שניפגש על מסלול הריצה .

      מחק

הוסף רשומת תגובה