איך להתקבל לפרוייקט "סבתא מספרת"

אני חולה מיום חמישי  והיום סוף סוף הנפתי את עצמי לכיוון המרפאה. מדהים לראות איך מצב של מחלה מוציא ממני אישיות נזקקת ותלותית.  מעניין אם כולן מרגישות את אותו הדבר כשהן מתעוררות בבוקר ונשארות במיטה כי הגוף  תפוס, הגרון כואב והשגרה של קפה-בגדים-איפור וקפיצה לאוטו נמענת מהן. בזמן מחלה אני מצפה לטלפונים מחברות שרק דיברתי איתן אתמול, שיתקשרו ויתעניינו בשלומי וגם שבתי הנשואה תתקשר אליי ותביע בי עניין , כאילו הלו רבקה  את לא יכולה בעצמך להרים אליה טלפון בקול של טלפנית מהסרטים? זהו שלא, אין לי כח להמתין שיענו לי לטלפון, ככה זה כשאני חולה.
דרושות סבתות
זה התחיל ביום רביעי שעבר , כשיצאתי לריצה האהובה עליי , הפעם פגשתי  בגשם וברוחות. ניסיתי להתגבר על איתני הטבע ובמקום להיכנע להם ולזחול בחזרה לפוך ולקפה ללא סוכר וללא חלב שאני אוהבת  סחבתי חצי שעה של ריצה תחת ממטרי גשם, מתוך ידיעה שעשו זאת לפניי ומעניין אותי גם לנסות. לא לקחתי בחשבון את משבי הרוח בעלייה שכנראה גרמו לכל גופי להיות תפוס. אחרי חצי שעה רצופה של ריצה המעיל היה כבד יותר ממני וויתרתי. התוצאה גוף כואב, שבקושי זז . בכל זאת הלכתי לעבודה יום למחרת ויום אחרי יום למחרת כי אני לא מסוגלת להרפות . המשכתי ממיטת חוליי לעבוד  ופירסמתי  את "סבתא מספרת" מתוך כוונה לשמח את עצמי ולקדם את  הפרוייקט החדש.

אני מצפה שירשמו אליו מליונים, סתם .  50 סבתות  זה היעד . האתגר שלנו למצוא את הסבתות שיש להן מטבח מלא באוכל טעים . בריאיון נרצה לשמוע על  מתכון, אז תכינו משהו לספר לנו עליו . ומתי בפעם האחרונה סיפרתן סיפור לנכד ? זה בסדר אם אתן סבתות פוטנציאליות. כלומר שעוד אין לכן נכדים וצפויים להיות לכן בעוד מספר שנים. אם הילדים של השכנה נחשבים לנכדים שלכם, זה כלול, כי להיות סבתא זה אופי ואנחנו רוצות לשמוע על האופי הסבתאי שאתן מביאות אתכן. 
ועוד בתנאי הקבלה: אם יש לכן את היכולת והסבלנות לספר סיפור בקול, לשאול שאלות ולאהוב את הילדים שמולכן, גם אם הם לא שלכן. תצטרכו  לפנות זמן להכשרה. חשוב לנו להכשיר אתכן לספר בקול, תוך דגש על אינטונציה נכונה, שפה רהוטה ונשימות תוך כדי הסיפור. מספרת סיפורים מקצועית תלמד אתכן על הבעות פנים ואם תרצו גם בובה שתלווה את הסיפור שלכן . זמן להתנדב כבר הזכרתי? התנדבות משמעותית בקהילה. דרך אגב בספריה מתנדבים 11 תלמידי מחוייבות אישית מתיכון בגין, תיכון עתיד ואולפנת זבולון. נשמח שתצטרפו  לקהילת המתנדבים שלנו ותעניינו סבתות נוספות באתגר חדש ומשמעותי.
ראיונות יערכו ביום א 24.12.17 החל מ16:00
בשל הביקוש נקיים יום ראיונות נוסף : יום ב 8.1.18 בשעה 15:00-17:00
להרשמה כאן  .
להתראות בספריה. 

תגובות