מופע התרמה שמח לאייל

במוצאי שבת נערך ערב התרמה לבחור מקסים וצנוע בשם אייל. אחי היקר קובי כרמל היה ממפיקי האירוע ולכן סימנתי את התאריך ביומן עוד לפני שהצצתי בפלייליסט המפואר. הייתי בטוחה שאצא עצובה ומהורהרת כי ההתרמה היתה עבור השתלת כליה ולהפתעתי האירוע היה שמח! 

ציונה יעל ואני נהנות מכל רגע צילום: אדיר סטייל

הגיע מוצשק וסימסתי לשתי חברות שהתגייסו לעניין מתוך ספונטניות ותחושת שליחות. נכנסנו לאולם מלא קהל לא בדיוק יודעות למה לצפות וזכינו במוזיקה מקפיצה ודינמית לפתיחת השבוע . לא הספקנו להתיישב ופגשנו עוד חברות שכמונו הגיעו לערב מלא באנרגיות ועטור בברכות מאביו של אייל.

הזמר ציון גולן מברך  אייל צילום: אדיר סטייל
על הבמה ציון גולן שלא נס ליחו,  פצח בשירה אדירה ותוך שניות מעטות הרחבה התמלאה ברוקדות וברוקדים. בזוית העין קלטתי מישהו שלבש חולצה עם המילים: מדריד, ונציה, מילאנו ועוד עיר , כמובן שבכולם אני רוצה לרוץ ואם אפשר לפחות חצי מרתון. 

מעורב תימני צילום: אדיר סטייל
האירוע ברובו כלל מוזיקה תימנית, מקורית , יוצרים פופולאריים מהזמר המזרחי ובין שיר לשיר הספקתי להחליף מילים עם מורתי היקרה לחינוך גופני ציונה סדומי, שעדיין מתאמנת ונהנית מכל רגע. לימיני ישבה יעל ינאי המרתוניסטית ולא רחוק מחולצת "ונציה, מילאנו" רקדה חברתי ציפי.

שקד קומיימי, גיא יהוד ואביחי מליחי שרו כל כך יפה.  מעורב תימני (אבא ממוצא תימני ואמא ממוצא פולני) רקדו מכל הלב והתרשמתי משימור המסורת.  הם שכנעו אותי שריקוד זה האתגר הבא שלי, זומבה אם אצליח להבין את הצעדים.
אחי היקר ושניר לוי  צילום: אדיר סטייל
בדרך כלל אני מהמקדימות לישון (כי יש אימון בבוקר) ובכך פיספסתי את נתי לוי שר "ברכנו" לכבוד אייל  בזמן שהקהל עמד במעגל מסביבו עוטף אותו באנרגיה של החלמה . הרווחתי מוזיקה מדליקה, שלא הפסיקה לרגע וגם להשתתף בשמחה שמחממת את הלב. להיות חלק מעם ישראל שנרתם להגיע ובשבט אחים גם יחד  זו חוויה שנחקקה עמוק בלב. 
רפואה שלימה ובשמחות בע"ה.

תגובות