צילמתי אותך מטיילת

אני אוהבת לצלם אנשים שמטיילים, אולי בגלל העבר שלי , בוגרת בי איי במחלקה ללימודי א"י באוניברסיטת בר אילן ומדריכת טיולים באותה התקופה.  אולי בזכות האביב שמזכיר לי שאחרי יציאת מצרים אני חוגגת את יום הולדתי וייתכן מאוד שביציאה מן השגרה אני מוצאת קלילות אצל המטיילים וגם תעוזה לנסות דברים חדשים וזה משמח אותי.    

לטיול אנשים מגיעים עם מיטב המחלצות והנעליים הנוחות והשוות, אז אני טוענת שצריך להראות את הגרדרובה בצילומים , להסיר מעיל גם אם יש רוח ואת התיק להניח בצד ובבקשה לא להצטלם עם דפי ההסבר שמחלקים, הם כל כך הורסים את הלוק. אלא אם כן אתם לוח שעם.

אגף החינוך והנוער יצא השבוע ליום גיבוש , בכל שנה המסלול מתארח בצפון והפעם יצאנו להחכים בדרום. עוד שינוי, בדרך כלל אני מצלמת את הטיולים בצורה ספונטנית והפעם היו באמתחתי מספר רעיונות וקיוויתי שיזרמו איתי . חושבים שזה קרה? ביג טיים !  מצרפת לכם תמונות נבחרות.








התמונות הנ"ל הן מתחנה הראשונה שצילמתי בחוות הנאקות "חלב בראשית" בשבט התארבין , סמוך לרהט. קשה לי מאוד עם ריחות , אז נאקות לא צילמתי וגם נשארתי שתי דקות באוהל הבדואי, להקשיב להסברים על סגולות החלב וויתרתי על התה המתוק. למעשה הפתעתי את עצמי כי במרוקו סבלתי מריחות עזים יותר ולא התלוננתי.




התמונות הנ"ל הן מתחנה השנייה במרכז המבקרים של תחנת הרכבת התורכית בבאר שבע והקטר שמספרו 70414. המדריכים היו בקיאים בחומר ואני בעיקר חטפתי אנשים להצטלם בין הדקלים, במסילה וליד הקרונות המשופצים. תענוג לדמיין משהו ולראות אותו קורה , עם המון חדווה ושיתוף פעולה של המצולמים. תראו  יש כאלה שלא משנה מה יביאו להם יישארו עם פרצוף "איכה" הם מתגעגעים סדרתיים למשרד וזה בסדר. לא צריך לשכנע אף אחד להצטלם, רק את המחייכים J





סט הצילומים האחרון קרה אחרי ארוחת הצהריים . במחשבתי רציתי לאפר את כולן לנסיכות, לרכוש איפור על בסיס מים בצבעים לבן , ורוד, להוסיף נצנצים בצבע אולטרא ומכחול מספר שש . אולם, את המאפרת סיגל כרמל לא הצלחתי להוציא מהסטודיו, כדי שתייצר קסמים בכולנו  ובנוסף, הדינמיקה הקבוצתית הראתה לי שאחרי הארוחה המטיילים רוצים לנשום אויר צח ומקסימום לדגמן קשת של מיקי מאוס או ליצן ובינינו, צריך יומיים כדי לאפר גדוד של נשים יפות.

פורים שמייח ושמחת הפורים תימשך כל השנה!

תגובות

  1. ריקי יקרה גם מצלמת נפלא וגם כותבת נהדר. מושלם!! תודה על השיתוף אין כמוך💝

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה