דאגי לאושר של עצמך

אני יודעת שזה קלישאתי אבל damn לא בא לך לפרוט את זה ולראות שזה אפשרי ? 


1. ספורט - האושר הכי גדול שיש, יותר מעוגת גבינה . תנסי! אל תוותרי על החלום להירשם לקבוצת שחיה או ריצה או לתרגל קראטה. יש לי שני דודים שנושאים חגורות מתקדמות בקראטה ותחרויות בעולם בזמן שלחייג לארץ השתמשו באסימונים וכרטיסי טיסה  לחו"ל עלו הון. אם הם יכולים גם את יכולה! בהבטחה. תזיזי את עצמותייך עצמות היבשות והקרנצ'יות ואולי גם תפסיקי  לטגן זלביות או פריקסה. זה טעים ומנחם אבל מקרקע אותך למטבח ליידי. אז כשאת משועממת צאי לעשות ספורט. יש?


2. תקראי ספר- אל תגידי אין לי זמן כי את בלבלנית. זמן מפנים והספרניות המקסימות ימליצו לך על שפע ספרים שווים ובספריה שלנו כל התותחים נמצאים גיום מוסו גפרי ארצ'ר נורה רוברטס רומנים מכל הסוגים יו ניים איט. בעל אחד ביקש שאפסיק להיות חברה של אישתו כי היא לא מפסיקה לקרוא.. תלונות כאלה אני אוהבת.



3. תאפי עוגה- אחת בשבוע , שאת במיוחד אוהבת ותאכלי ממנה פרוסה ברב עם והדרת מלך, בטקסיות מכוונת ותשוויצי בה. אני מכירה את האופות שהולכות ומשמינות מנחת ומקלוריות. אז אני מציעה ואת יכולה לזרוק את ההצעה הזו לים, עוגה אחתבשבוע. זהו!


4. תמצאי תחביב- גם לסרוג זה אין ועבודת טלאים ולטפח את הגינה . אם את יכולה תרשמי לקבוצה באותו התחום כי כך תשמרי לאורך זמן על פיתוח התחביב. להוציא את הנכד מהגן זה לא תחביב #רקאומרת

5. תטוסי לחו"ל- בבקשה אל  תחכי לפנסיה כדי לעשות דברים שאת אוהבת, כשיהיה לך כסף או כשהילדים יגדלו או אם הבעל יסכים. לגביי זה לא חוכמה, כי לי אין בעל ורק אני צריכה להסכים עם עצמי ואת? דרלינג, יש לך יכולת שכנוע או שתמצאי את הדרך, העיקר תטוסי למקום שתמיד חלמת עליו. תסמני לך יעד ביומן לפני שתתפגרי מעומס החיים. הילדים יסתדרו תקני להם מתנות ולעצמך הכי חשוב. 


יש באמתחתי עוד מספר רעיונות, אולי  לפוסט נוסף. ואם נשארת איתי תכתבי דבר אחד שאת מתחייבת לעשות בשנה הזו. 
חג שמח !

תגובות

  1. כמה כיף לקרוא אותך רבקה ! חג שמח !

    השבמחק
  2. ריקי. התחברתי לכל אות ומילה וגם הסופרים שהעלת מדהימים בעיניי.

    ריקי תעשי לי ילדדדד!!

    השבמחק
  3. מילים מדויקות ליום אהבה שמח.
    תודה על הקונקרטיות ואנרגיות עשייה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה