עליתי במשקל

הי נועל'ה, האחיינית האהובה עליי (בנוסף לאביה, תמרה, רחלי גאיה נו אופנס פליז): "השבת היה לי פרובלמטי לשמור על התזונה, כאילו מה חשבתי לעצמי שאני אחליט, אכתוב אצא לדרך והכל יסתדר? בלי תקלות? הרי רק ביום חמישי אכלתי מתוך הקופסה של הגלידה, אז עכשיו נון גלידה?"  כתבתי לה. 





מנסה להבין איך לאפות בריא ?!



אתחיל מבראשית . לפני שנה וקצת רצתי במרתון פראג, תוצאה יפה של 4 שעות ועשרים ושלוש דקות ומשקל 49 ק"ג וכולי מטר חמישים ושתיים. כשאהיה בת שמונים אתכווץ בשני סנמיטרים בערך ובמילים אחרות לא יראו אותי, אז אני דואגת להימתח ולתרגל קצת יוגה , לא כמו שהייתי רוצה אבל עדיף מכלום. ביום יום אני מהדסת על עקבים, אף על פי שהאאוטפיט החלומי עבורי הוא סניקרס ג'ינס וטישרט שחורה או לבנה. מהעקבים אני עוברת לנעלי ריצה ומנסה לרוץ לפחות פעמיים בשבוע.

לפני ארבעה חודשים בערך , עשיתי תחרות עם אחיינית שלי, בת עשר. לא יודעת מה עבר לי בראש כשחשבתי שאני  מהירה וקלילה יותר מבת עשר בקפיצה על חבל, כי בסשן השני, ניחשתם? קרעתי שריר בשוק השמאלי. אני נושמת עמוקות עכשיו כי זה כאב מוות. כאילו מישהו זרק לי אבן לתוך הרגל. דידתי במדרגות והלכתי לחדר לבכות, כהרגלי בוכה בלי שיראו אותי, מהפדיחות שכל האחיינים יראו את הדמעות שהורסות לי את הפס המושקע של האייליינר הלא עמיד במים. אז כולם עלו לחדר שלי והתחילו לספר בדיחות. למשל ? מי הרב של הפסטות הרביולי? קלטתם? רביולי, הפסטה שאני לא אוכלת ובכל זאת עולה במשקל.

עליתי 4 ק"ג במשקל במהלך השנה האחרונה ולדעתי השניים האחרונים התווספו מאז הקרע בשריר. אפילו לא עשיתי משהו הירואי עבור הקרע הזה. השמלות החלו להתהדק על הגוף והגינס חונק. חצאית , אני עדיין עם חצאיות, שהתקצרו קצת, שאמא שלי לא תשמע .

אני לא יודעת מה עבר לי בראש כשהחלטתי להשתתף בתחרות "היורדת בגדול" בסטודיו של דניאל . תכלס זה רק 4 ק"ג וזה לא שיש לי 10 להוריד. 4  אני יכולה להסתיר עם ביגוד נאות, אבל , המילה שסותרת את
 תחילת המשפט, "אבל" גדול ! שמתי לב שכשאני רצה, הקצב ירד וכבד לי ואני מתעייפת מהר והכי מפחיד אותי להגיע לגיל זקנה ולהיות בעודף משקל כמו הדודות שלי מצד אבא , מה לעשות ? גנטיקה .לכן, גבירותיי ורבותיי, שכרתי את שירותיה של נועה המהממת להיות השומרת שלי בענייני תזונה וכל ביס שאני מכניסה לפה אני צריכה לעדכן אותה. שלחתי לה את התפריט שלי והיא שאלה: "טוב ריקי אני לא מבינה בתזונה, מה אני צריכה לעשות? "להיות המעודדת שלי" אמרתי לה.  

אם יהיה לי כח, כי בהתחלה אני תמיד מתלהבת, אעדכן על ההתקדמות שלי. ואם תרצו לקרוא , הרשמו כאן לעידכונים (במילה הירשם בצד שמאל), כי באוקטובר בע"ה אני מתכוונת לרוץ חצי מרתון . וויש מי לק!!

כיצד עבר עליי השבוע הראשון? לחצו כאן.
כיצד עבר עליי השבוע השני? לחצו כאן
כיצד עבר עליי השבוע השלישי? לחצו כאן

תגובות

הוסף רשומת תגובה